2013. november 19., kedd

Bejelentés!

Sziasztok!

Nagyon sajnálom hogy hónapok óta nincs rész, de tudjátok suli edzések...
Már megvan /gondolatban/ hogy mi lesz a következő részben csak le kéne írni.. de, ha minden igaz pénteken vagy szombaton lesz időm és megírom a következő részt!

Aztán amikor beléptem és megnéztem a blogot szó szerint nem kaptam levegőt!  Amikor utoljára itt jártam 28 rendszeres olvasóm volt, de mostanra már 31 van! *o*  Iszonyatosan boldog vagyok és nem tudom, hogyan köszönhetném ezt meg. De tényleg. 
 Ti vagytok a világ legjobb olvasói nagyon szeretlek titeket és köszönöm!! <3 

UI: szavazzatok!;)

2 megjegyzés:

  1. Szia, http://climaxtbajb.blogspot.hu/p/blogverseny.html ha van kedved jelezkezz! :)

    VálaszTörlés
  2. Sziaaa mikor lesz új rész?? :D már nagyon hiányzik :(

    VálaszTörlés